Subject: FW: Metsa-Voodla ja Kilgi maaüksuste detailplaneeringust
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 15:11:34 +0300

From: Liis Alver <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 16, 2025 10:38 AM
To: Marek Lind <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kristi Kuuse
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Margo Laul' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 'Piia Raig'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Metsa-Voodla ja Kilgi maaüksuste detailplaneeringust

Tere

Edastan vastuskirja Transpordiameti 04.03.2025 kirjale nr 7.2-2/25/2164-2.

Teemaks Nõo vallas asuva Metsa-Voodla ja Kilgi maaüksuste
detailplaneeringu juurdepääs.

Lugupidamisega

Liis Alver

Väliprojekt OÜ

53 412 212

[email-masked] <mailto:[email-masked]>